Monday, 26 March 2012

kawan kawan yang selalu buat aku terharu :')

sebelum tu aku nak mengucapkan syukur kerana aku dikurniakan kawan yang sayang dekat aku . firstly , aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada korg sebab sudi jadi sahabat aku . cume kan , satu jer aku risau . tak nak cakap lah :'( takut ~ okay okay aku cakap taw . ekhem ekhem ekhem .

kite sekarang dah umur 18 tahun , kite dah habis sekolah . kite dah jarang jumpe . jarang borak2 mcm dulu . cerita kedebabom memanjang . share problem same same . gelak tak ingat dunia . aku twu korg miss sgt moment tuh . adakah ia akan berulang kembali ? itu takdir Allah . aku harap , kita kawan sampai bile bile . lepas neyh kite tak macam duluh dah kan ? aku nak disisi korg time aku tengah susah . kdg kdg aku rase diri aku macam nyusahkan korg juwp . bile aku dalam kesusahan korg mesti cakap mcm neyh '' azie , sabar lah . ini ujian , Allah sentiase bersama dengan azie '' . bile aku dah jauh nanti , aku akan ingat pesanan korg tuh . korg semangat aku :') . 


TERIMA KASIH KAWAN :')

korg selalu ambil berat tentang aku . ade yang sanggup menangis bile tengok aku susah . tuh yg aku terharu sangat2 . aku rase bersalah bile korg nangis sebab aku :'( .

TERIMA KASIH KAWAN :')


  • Ummi Kalsom 
  • Nur Amira
  • Nur Laila
  • Amy Amira 
  • Nabila Sakinah
  • Wan Syazwani
  • Hasmalinda
  • Munira Asyikin
  • Siti Hamirah Athirah
  • Farah Emylya
  • Fatin Nor Aqila

No comments:

Post a Comment