Saturday 24 March 2012

KENA RAGUT :'(

pada 23/3/2012 11pm di higway kjg silk aku kena ragut . time tuh aku sorg2 dari Jalan Reko nak balik beranang , kat simpang masuk highway tuh , aku sedar ade org follow . aku pun bawak laju lahhh . aku seram sangat time tuh , Allah jer yang twu . aku nak nangis dah . aku kepit handbag aku . naseb baik duit n handphone aku letak dalm poket . kalau tak ? heyy ! jgn ckp . aku jadi giler time tuh tak dapat call bf aku . lepas aku kena ragut tuh aku jerit , aku benti tepi jalan . aku rabe poket aku . fuhhh ! naseb fon ade . aku call bf aku . time tuh pulak aku buleh terjerit2 call dea . naik darah dea dengar cenggitu . Ya Allah , aku tak twu kat mane time tuh . gelap juwp , bf aku bising tanye kat mane . last2 aku jawab LEKAS . pale hotak aku -___- sebab aku tengok kat tepi tuh ade tiang tulis '' SEREMBAN JELEBU LEKAS '' haha :D mengong aku neyhh :D . time aku tengah call bf aku aku toleh belakang , aku nmpak kereta polis peronda . terus aku tahan . polis tuh tanye aku ''nape dik ?'' aku jawab '' kena ragut bang '' sambil mengalirkan air mata . ade sorg abg neyh dea kejar peragut tuh . tapi tak dapat . hmmp :'( .

yang hilang tuh


  • 1. dompet berisi IC , Lesen , Kad ATM
  • 2. Camera Olympus
  • 3. barang make up den -_______________-


ciri2 peragut tuh

  • naik moto Honda EX5 Dream Maroon
  • lelaki due org
  • rider helmet hitam , pembonceng warna putih
  • kurus due2 nye
  • pangai mcm setan

okay . lepas tuh bf aku sampai . polis peronda yang baik hati tadi tuh suruh aku buat report kat Balai Polis Kajang . aku pun berterima kasih pade abg saksi tuh tolong kejar peragut tuh even tak dapat . smpai balai aku buat report . then , BF aku suruh letak moto kat reko then dea hntar aku balik . hmmp kejadian neyh mgkin salah aku . aku tak text bf aku nak balik . sbb dea busy . hmmp . sorry syggg

aku bersyukur kerana aku selamat , tak cedera mcm kat dlm surat khabar n berita . smpai ade yg mati . barang yang hilang boleh diganti . kalau nyawa tak der . pengajaran utk aku supaya berhati-hati and jgn amek tindakan sendiri . ini juga dugaan utk aku . walaupun problem yg melanda belum setle lagi dtg lagi satu .

LOKASI KEJADIAN




No comments:

Post a Comment