Saturday, 31 March 2012

Alhamdulillah :)


sukacita dimaklumkan bahawa anda telah ditawarkan untuk mengikuti program berikut .

aku tengah syok2 membuta , tibe2 mummy aku kejutkan aku . aku dapat 3 surat , aku nmpak jer KTAC terus aku terbeliak mate aku . aku bukak surat tuh , then alhamdulillah :') . DIPLOMA SYARIAH . haha :D memtang2 Agama aku A- . hihi ~ jadi ustazah yer aku neyh haa ~ bukan aku nak jadi polis kea ? haha :D belajar dulu , nanti dah habis , InsyaAllah mohon polis . hihi ~ tangkap orang jahat :P . aku terharu dapat kolej neyh kud . haha :D ade sebab tertentu . syukur alhamdulillah , orang mcm aku neyh haa dapat gak rezeki kann ? bak kata pepatah '' tuah ayam nmpak dikaki , tuah manusia siapa yg tahu '' right ? hehe ~ bukan nak menunjuk or what . byk lahh aku kene kutuk lepas dapat result :'( sedih aww . now , aku dah dpt peluang nak smbung belajar . even tengah pecah otak mau carik duit maa :'( haiyakk . uhm . jap ! haa ~ BF aku weyh :'( HAHA ~ mesti aku rindu dea meyhh :'( saya sayang apek saya tuhh :'( . atotototo ~ angau kejap . tak pe sayang , saya belajar okay ? awak pi carik duit untuk meminang saya . HAHA ~ awak rajin2 lah tengok saya yaa :D . acecece , belum pergi saya dah rindu awak lorh . hmmmp :'( . eyh . dah dah , merapu -__- 12 MEI 2012 (SABTU) .

No comments:

Post a Comment