Thursday 8 March 2012

Aku Sayang Dia

hari nie genap due bulan aku dgn dea ^^ baru jer lagi kan ? dalam due bulan neyh byk bende aku kene ubah ^^ yelah . aku tak perfect sgt kan ? maybe aku ade kecik kan hati si jambu aku tuh . lepas neyh aku kene jage atitude aku . hee :D . setakat neyh okay jer hubungan kami . uhm , walaupun kami ade "krekk'' hari tuh . tapi , dengan izin Allah kami bersatu kembali . cehh ! ^^ . hee :D .

aku kene belajar dari pengalaman aku . even kite sentiase buat baik , tapi kdg kdg ade jugak terselit kesilapan . well , manusie kan ? itu yg aku takut sebenarnya .

 ape pun sygg . saya mintak maaf kalau saya ada buat salah dekat awak :3 . saya sayang awak sangat . terima kasih kerana terima saya seadanya sayang . saya akan jadi yang terbaik utk awak ^^ . awak tersangat handsome :*























No comments:

Post a Comment