Saturday, 3 March 2012

kenape dengan aku ? :'/

sejak akhir akhir nei aku byk denga berite buruk . macam macam lah . bukan mau mengeluh or what . uhm . pasal membe tuduh aku bukan bukan . pasal excident . uhm , tak lame lagi mesti bende buruk berlaku kat aku pulak . uhm . mmg dah terjadi pun . aku salu mimpi bende bukan bukan . sampai ade satu mimpi tuh aku MENINGGAL . betul ke ? tambah lagi skunk aku suke termenung . hilang selere mkn . cakap pun merapu rapu jer . see , skunk pun merapu jugak . btw , aku tak buleh simpan byk problem . mesti ade effect . nak buat mcm maner kan ? even aku tak cari problem , problem tuh tetap dtg . uhm . aku malas nak cerite kat sape sape . tak elok . at least , aku dapat solve sendiri problem tuh . lagi satu , membe aku dah doakan aku MATI . aku tak twu ape salah aku kat dea . uhm . aku memang byk buat salah . aku bukanlah baik mane pun :'/

malam tadi , aku rase sakit sgt . aish , tk buleh bgtau lahh . sampai berpeluh peluh ouh . aku risau sgt , dah lah klinik jauh . ape ape jadi kat aku nanti menyusahkan orang jer . then , aku ade bau bangkai , denga bende mengilai . Ya Allah , takut sgt . maybe penyakit aku tuh dtg balik . aku tk sggup hadap sumer tuh lagi . terlampau sakit , perit , pahit . uhm . aku yakin , aku ade semangat untuk terus hidup demi orang2 yang aku syg , even sorg kawan aku tuh tk syg aku . hrr ~ maaf merapu pulak :'/


SEMOGA AKU DIBERI KESIHATAN SEPERTI SEDIA KALA . DAN KPD RAKANKU YG SEDANG BERJUANG DI HKL , SEMOGA DEA CEPAT SEMBUH . FOR MY LOVER , JUGA SEMOGA SIHAT SELALU :] EVEN DEA OKAY LEPAS EXCIDENT MALAM TADI . SAYA RISAU AWAK SAYANG :']

No comments:

Post a Comment