Wednesday 12 September 2012

Sakit hatiku :')

Sekali lagi aku diduga . kalau boleh aku undurkan masa , ingin aku putar balik masa tehn aku takkan pilih Cybernetics dan stay di Fatahna Court . Tapi , if aku pergi belajar tempat lain pun sama juga . Nak buat macam mana kan dah benda nak jadi . Masalahnya aku tak cari masalah dengan dorang , dorang yang kutuk aku dengan membe satu bilik dengan aku . Aku terkejut sangat , tapi aku pulak yang kena balik ? kenapa ? kenapa dorang dah kutuk membe satu bilik aku tu , tak de ape-2 pun . Apa yang aku buat ? pasal status FB tu  pun dorang dah sembur aku ke ? tak fikir pulak status-2 dorang tu buat aku sakit hati . Aku just buat bodoh jeh . bila aku update status nie kau komen ?


Lepas tu dia cakap nak update status buat membe-2 dia terasa ? WTF ? =,= Eh perasaan orang dia tak fikir ? . Then tadi menganjing aku cakap aku bajet lah bagai . tunjuk baik , elehhhhh . Eloklah aku tunjuk baik dari kau kerja menganjing . Bila membe-2 kau tengah tidur , kau diam jeh kan ? bila dorang dah bangun hantu air kau jadih !

BF kau dah pukul BF membe aku . kau puas ? sekarang kau nak BF kau lempang muka aku pulak if aku melawan ? go die sayang ! sikit pun tak heran . cuma aku tension mulut kau tuh asyik nganjing aku . Cubalah kau pergi baca Al-Quran kan bagus , yelah , kaukan dijamin syurga . Astagfirullahalazim :') . Aku harap jeh syariah tapi pakaian , perangai tak macam syariah ken ? habis kau tu orang islam tapi ..... alamak lupa nak cakap apa :') . Pada si batu api n pembawa mulut , thanks lah kat korang berdua tau tau tau . Lain kali buatlah lagi tau tau . kalau boleh aku nak belanja air longkang , kite kan membe , aku tak berkira lah .

Now , aku perlu sabar dengan mulut kau jeh . sebenarnya kau saja nak cabar aku kan ? kau nak aku melawan . haaaaaa , tunggu lah , sabar eh ? aku akan lawan kau jugak , cuma aku takut ah sikit dengan kau , kau nie believers . nanti takut pulak aku masuk neraka . wehooo :'3 .

Yang lagi sorang nie pulak maybe sentap aku rampas membe dia . Adudu , memang tertulis eyh if minah ni besties , haram sama sekali kawan dengan orang lain ? macam tu ? oooo ~ kay , aku sedar aku datang sorang kenn . korang besties dari sekolah . kay lah , amik lah balik membe kau ! korang pun dah boleh telan buruk baik membe kau berbanding aku kan ? uhmmm :/

Jika aku dipihak yang benar , lindungilah aku . Dorang mesti tahukan apa hukumnya hina anak yatim ? semoga roh korang dicucuri rahmat :') . Teruskanlah hinaa aku :')

Thanks a lot 3-7 , jasamu takkan ku lupa hingga ke akhir hayatku :')

No comments:

Post a Comment