Thursday, 6 September 2012

Hati Eyzie Cherra

Bila aku renungkan balik , setiap tahun , setiap bulan , setiap minggu , setiap hari , setiap jam , setiap minit mesti ada je yang menyakitkan hati aku . Aku tiap-2 hari sakitkan hati orang ke ? aku selalu seksa orang ke ? sampai semua orang nak sakitkan hati aku ? . Aku mengalah dan terus diam . aku malas nak gaduh , nak buat orang marah . tapi ada orang fikir semua tu ? baik kawan , family and BF aku sendiri ! . aku memang dicipta untuk disakiti eyh ? tak tahu pulak ? . Dulu PR , AC . now , farhan pulak . Setiap kali aku kapel memang benda sama yang berlaku , korang biarkan aku jeh , macam aku nie patung BABI ! kay , korang cakap aku selalu mengalah , sebab apa ? sebab nak jaga hubungan . Aku telan semua weyh ! sampai aku tak jaga perasaan aku sendiri demi orang lain . Pernah tak orang lain buat perkara yang sama kat aku ? jawab ! . Kalau korang hadir dalam hidup aku semata-mata nak sakitkan hati aku , lebih baik berambus ! .

Actually , aku banyak pendam apa yang aku rasa , bila aku susah , aku malu nak minta tolong orang lain , aku tau , aku tak layak minta pertolongan orang :') . sampai satu ketika aku kena hina sebab minta tolong . Kay , aku tak kisah hal yang aku tolong orang . aku bukan nak cari kesempurnaan orang . cuma aku rasa tak adil , bila aku buat benda buruk orang nampak jeh , orang lain , tak de pulak . tahap sabar mana yang aku kena buat ? asyik sabar sabar sabar , takde perubahan pun ? lama dah . Aku teringin sangat ada family yg caring , kawan yang toleransi , BF yang carring . Semua tu hanya impian aku . mungkin aku dah takda nanti baru dorang sedar apa yang dorang buat .

cuma aku nak ucapkan terima kasih dekat semua yang telah buat aku terguris , menyakitkan hati , kata-2 makian dan sebagainya . aku terima dengan seadanya . demi jaga hati KORANG YANG TAKDE PERASAAN tu :') .

 For you bie :
 pentingkanlah kawan dari awex awak sendiri . ingat , saya pun ada kawan , tapi saya juga lebihkan awak . thanks , sebab lukakan hati saya dalam awak tak sedar . saya juga ada sakitkan hati awak kan ? . kalau awak sayang saya , tapi awak tak pandai hargai tak guna juga . beri masa untuk saya okay ? awak kumpul lah mood awak tu . jangan hiraukan saya kay ? :')

For you friends :
pentingkanlah diri korang , tak payah jaga perasaan aku . maki lah aku , hina lah aku , perli lah aku , kutuk lah aku , fitnah lah aku , bermuka-2 lah dgn aku . UP TO YOU ! , ingat , SEBUSUK-2 MANA PUN AKU JANGAN SAMPAI SUATU HARI NANTI KAU MINTA TOLONG AKU , kau kena ingat apa yang kau buat kat aku . malu lah sikit dekat orang yg kau dah buat TAIK :')

Sekian :')

No comments:

Post a Comment