Tuesday 19 February 2013

Saya kembali percayakan awak setelah awak minta maaf dengan saya pasal tak tak sengaja unfriend saya di FB, tanpa pemberitahuan saya. Awak nak jaga hati ex awak masa tu. awak taknak dia cemburu keakraban kita kan? okay saya dah maafkan.

Masa onthephone awak ada cakap something dengan saya. Awak kata awak sayangkan saya, awak nak jadi lelaki yang terbaik untuk saya. sebab tu awak tinggalkan saya. Awak nak belajar macam mana nak mencintai seseorang. Awak kata cinta itu rumit. Dala keesakan tangisan saya, saya mengaku yang saya sayangkan awak sangat.

Satu hari, saya lukakan hati awak. saya burukkan awak dekat kawan awak. awak menangis. masa tu saya bersalah sangat. saya tak sengaja. saya tak tahu. Awak pun mesti faham, motor saya tu baru. mana ada orang pinjam motor baru macam buat hak sendiri. Saya bagi awak pakai sebab saya tahu awak dalam kesusahan, awak perlukan transport nak kerja, nak tolong family awak kan?. Biar saya berhujan panas kat KL nie, Saya sanggup korban kan kesenangan saya untuk awak. Saya tak berkira, sebab awak sahabat saya :')

Saya terkejut awak masih sayang kan ex awak, Awak kata ''Luaran kau ex aku, jauh di sudut hati aku kau masih GF and BBY aku" . Dia ex kesayangan kau kan? . Masa awak bertenbung dengan dia di karoke kat Kajang, awak terus panas hati konon nak marah dia. Awak hilang selera makan nampak muka dia. Sampai saya pun awak marah. Awak betul sayangkan dia? awak pergilah kat dia. Awak nak tahu sebab apa saya cemburu awak sayangkan dia? Sebab AKU SAYANGKAN KAULAH BODOH ! . Ya, dia boleh jaga awak dengan baik. Dia semua ada, rupa, kelakuan, hati berbanding saya kan?

Lepas nie saya memang dah give up. Bye


No comments:

Post a Comment