Sunday 7 October 2012

Panglima saya di hostel :'D


Noor Hidayah & Fatin Nur Nabila ^_^

Aku mengaku , aku tak tahan sangat hidup dengan manusia yang nak cari salah aku je dalam rumah tu . rasa nak berhenti kolej pun ada . tapi mujurlah ada dua org sahabat aku nie bagi semangat , sentiasa ada dengan aku , sentiasa layan aku tengah gila walau pun mereka buat muka pelik and tension . Kadang-2 aku bersalah juga , yelahh . entahlah . 

Now dah berapa hari tak jumpa dorang , rindu pulaa . tambah lagi aku akan jauh :') . Aten text aku ''miss you too'' aku terus keluarkan air mata . aku sebak , sbb dia banyak bagi semangat kat aku . suruh aku sabar , kadang-2 aku marah n tacing dengan dia . aku tahu dia tersepit antara aku dengan I**** . kay takpa . 

uda pula , salu teman aku g mana-2 . tahan perangai gilaa aku nie . now aku bosan kat rumah , even salu keluar tak sehappy dengan dorangg . aku suka kacau dorang niee 

Don't know pula , now dorang rindu aku or tak ? :') rindu ke tak nak dengar aku gelak macam haremm tu :')

I love you :*

No comments:

Post a Comment