Sunday, 19 August 2012

Kisah hari raya :')

Salam Aidilfitri kepada pembaca :)

Alhamdulillah selesai sudah sebulan kita berpuasa . Semoga kita dapat bertemu dgn ramadha akan datang . Alhamdulillah , tahun ini aku dapat beraya walaupun tiada ayah disisi . Hari raya mana yang indah jika tiada dia disisi ? terasa diri ini asing dimata masyarakat .

9 tahun sudah , 9 kali syawal tanpanya . ikutkan hati tak nak sambut hari raya . yelah , beraya dengan my mum . due orang je setiap tahun . uhmm . semalam lepas sembahyang raya , pergi ziarah kubur daddy . time aku tengah baca yaasin . air mata aku mengalir dengan tiba-2 . act , tak elok menangis kat kubur kan ? lepas aku habis baca yaasin . aku duduk dah doa untuk arwah . dalam hati aku mengadu padanya . aku teringin nak sambut raya bersama daddy tahun nie . aku terlalu rindukan daddy . hanya Allah je yang tahu macam mana .

ditepi pusara daddy aku , aku nangis . tak berhenti air mata aku . orang tengok jee . malu pun ade , tapi aku tak malu rindu dekat daddy aku . aku manja dengan dia . aku lah satu-2 nya anak yg dia ada . bila dia pergi dengan sekelip mata aku tak boleh terima . Ya Allah , tabahkan hatiku untuk menempuh segala dugaan yang diberi . Aku sayang dan rindukan ayahku . Semoga Ayahku ditempatkan bersama-2 dengan orang yang beriman :') Al-fatihah :'(



No comments:

Post a Comment