Sunday 6 May 2012

Sahabat yang bernama Ummi Kalsom :')

Kay , aku buat pengakuan dulu . Belum aku taip lagih aku dah nangis .

nak tahu sebab ? esok 7 mei kawan baik aku akan pergi masuk kolej . memang berat sangat hati nie nak berpisah dengan dia .

tadi aku gi rumah dia nampak beg bagasi dia tuh . dia dah packing barang dah :'( aku tak sggup tgok beg tu . yelah , dia nak pi belajar . bukan pi bercuti . 12 mei ney pulak aku yg masuk kolej .

sebab aku tak nak berpisah dengan dia :'(

dia seorang kawan yang sangat baik . 10 tahun aku kenal dia n kawan dgn dia . lama kan ?

dialah yang selalu faham aku , nasihat aku , nangis sbb aku sakit , nak yg terbaik utk aku .

apa apa hal aku mesti mintak tlg dia . dia pun sama . kkdg kitorg hang . gila sesame :'D

memang susah nak carik kawan macam dia .

even ade org nk pisahkan kami , aku n dia buat bodoh jer . buat mcm tk de pape berlaku n gelakkan org yg nk pisahkan kitorg tuh ! jahat kan ! a'ah ORANG TU jahat ! pukul dia !

bila aku ingat balik kisah kitorg dulu , byk sgt selama 10 tahun kami berkawan . bila diingtkan kembali rasa nak gelak sorg2 . but , sekarang aku tengah nangis :'(

aku fikir , ade ker kawan yg lebih baik dari umie tu .

dia tahu persis semua perangai aku weyh :'( dia tahu aku seorang yg ......
tanya dia :'D

orang yg tak kenal aku jer yg suka kutuk kutuk aku bagai 

uhmm , sekali lagi aku sedih n berat hati sebab nak berpisah dengan dia :'(

aku tak nak dia tengok aku nangis depan dia :'(

aku nak dia tengok aku happy .

dia pun nak tengok aku happy :'(

but now aku mmg tak boleh kawal air mata aku .

Ya Allah , panjangkan usia persahabatan kami . Kami sudah melakukan yg terbaik untuk perhubungan ini . Kami ingin mengejar cita cita demi keluarga . Kami nak berjaya seperti orang lain , nak tunjukkan kepada orang orang yang HINA kami tu . Kami yakin kami akan berjaya suatu hati nanti . Mestipun kami terpaksa korbankan persahabatan kami ini . Pengorbanan dan kerelaan kami ini akakn membuahkan hasil kepada kami 

Umie , halalkan semua makan minum aku :'( lepas nie tah berapa kali kita jumpa . Kau kat shah alam , aku kat KL . kau jaga diri elok2 . biar orang pandang kita apa apa pun . janji kita dah buat yang terbaik . manusia memang ada sifat dengki . aku akan text kau or call kau bila aku free . aku akan bawak hadiah yg kau bagi tu kat aku . aku akan bawak semua kenangan kita tu . maafkan aku andai aku byk buat salah kat kau , buat kau tension , banyak lagi lah . maafkan aku . janji dengan aku , jangan nangis esokk :'(

bye ummie :'(

No comments:

Post a Comment