Tuesday 22 May 2012

Pendam :'/

perlu ker kau buat baik dengan aku selepas kau dah buat aku sakit hati ?
perlu ker aku buat baik dengan kau lagih ?
weyh , aku tahu setiap manusia ada salah dan silap . 
Aku tahu silap kau , dan aku tak tahu ape silap aku weyh . Adil kan ?
aku tahu kat dunia nie tak de yg adil pun .

Aku dah janji dgn diri aku . Aku tak nak cakap sepatah haram pun dengan kau . Tapi aku buat gak tadi . Kau buat muka suci jer dekat aku tadi . 
Baiknye kau doe .

Yelah , setiap manusia akan berubah . 
kau akan jadi baik kan ?
untunglah sapa dapat kau sekarang .
Malanglah sapa dapat kau dulu .

aku suka doe tengok kau jadi baik 
tapi sorry lah if aku agak kurang ajar dgn kau
aku dah hilang adap dekat kau weyh

aku asyik teringat apa yg kau buat 
jujur aku cakap 
aku tengah tipu diri aku sekarang 
hope kau faham .

kay lah , nak cakap pnjg lebar tentang kau 
salah pulak kann ?
kay , kau n aku dah ada org yg kita sayang right ?
so , kita dah ada hidup kita masing2
go on
kita jadi kawan ?
aku fikir2 dulu kay ?

ingat lah pesan aku 

JANGAN TINGGALKAN ORANG YANG KAU SAYANG SEMATA MATA ADA PEREMPUAN YANG LEBIH CANTIK , LEBIH HOT DARI ORANG YANG SEDANG CINTAKAN KAU
JANGAN NAK PERMAINKAN PERASAAN PEREMPUAN SANGAT KAY ?
NANTI KAU KENA JUGAK 
AKU DAH KENA . SO AKU SERIK DENGAN KAU .
SEKIAN

No comments:

Post a Comment