Wednesday 16 May 2012

Aku budak kolej :D

12 Mei 2012 , aku dah pindah Cheras . Means , aku dah melangkah ke alam baru . haha . aku jadi budak kolej .

Alhamdulillah , aku dapat roomate yg sporting . Baru bape jam jumpa dah mcm 5 tahun kenal weyh . haha . sumpah dorg sporting sgt . baik doe . haha . dah , kembang mereka nantih :P

Actually , mmg plan aku nak BERAMBUS dari Beranang tu . bukan nak belagak or apa . Sakit hati aku dgn kisah2 kat sana :'D

Kat cybernetics nei ade orang jaga aku sementara BF aku masuk bulan june nie . Budak tu sapa ? eyh adalah . haha . kunk kembang lagi sorang tu -,- 

So , aku masuk cybernetics nak belajar , nak dapat diploma doe :'D

Aku dah janji dengan someone untuk ubah hidup aku and perangai aku . Even aku duduk
KL , tempat asal aku :')

Now , my name is Eyzie :)

Good bye my old life , Welcome my new life .


No comments:

Post a Comment