Monday 23 April 2012

Pasrah :'/

Firstly , sejak akhir akhir ni banyak benda buruk berlaku kat aku ouh . Ape yang aku nak cakap , orang cakap kena sabar , sabar , sabar . Sebenarnya , aku dah tak tahan dah . If aku cerita problem ni kat org , gerenti kena bahan punya . Aku dah kena weyh . Pasal cinta tak payah cakap lah , memang pecah otak aku fikir . Dah aku serupa tunggul pulak :/ tapi aku diam jer . Aku malas nak bukak or tanya apa apa kat dia . Dah , then pasal kawan . huh ! macam ________________ . hmmp . Aku tak tahu nak sampaikan apa yg aku rasa sekarang weyh . Nobody boleh tolong aku . Aku hanya mampu berdoa . tah bila nak habis semua nie . belum habis yg ni dah timbul yg tu . Actually , aku baran , aku tak boleh pendam . if aku pendam . haaa kau macam2 penyakit aku datang weyh . haa :'/ aku serius macam nak serah diri jer . tapi tak kan serah diri kat balai polis kud -.- haa . aku memang sangat terlalu perlukan dia weyh . hmmp . erh ! aku pun tak faham apa aku tulis . aku luahkan sikit jer kat sini :/ . aku tak tahu nak ngadu kat sapa . hmmp . tak palah . AKU PASRAH WALAUPUN TERASA SESAK DI DADA :/



No comments:

Post a Comment