Wednesday 4 April 2012

bie :'/

kay , sekarang aku hampe sgt2 weyh . sgt2 hampe . hari neyh aku nak ajk bf aku nak pegi bukit ampang . aku nak bagi suprised kat dea . tapi dea bagi alasan , tak de minyak , tak de duit . hmmp . dulu boleh jer . skrg dah pndai create alasan . aku perasan sgt dea dh byk berubah . i don't know why ? aku dah ckp kat dea yg aku tk mau kecewe kali kedua . aku still teringat janji dea tuh . aku dah tak twu nak buat ape lagi dah . aku serius dgn dea weyh . aku syg dea . aku rindu moment time baru kapel dulu . aku betul2 tk twu ape salah aku . dea dah jauh dari aku . knp sume neyh jadi di bulan APRIL . aku rase ape yg aku rncg tak jadi :'( . aku betul betul perlukan dea . hmm ~ aku terima buruk baik dea . dulu kitorg ade break . aku menangis gile babi lahh . then due hari lepas tuh dea mintak kapel balik . mase ktorg clash tuh dea salu hantar '' I LOVE YOU AND I MISS YOU SYG '' aku menangis dpt text tuh . bile kitorg dh kapel balik . aku happy lahh . aku dapt dea balik . and now , dea dah berubah :'( dea dah tak syg aku kea ? haaa ~ byk soalan kt pale otak aku neyh . hanye dea jea buleh jawab :'/ kat fb pulak dea hiden relationship . hmmp :'( and ramai lah gurl2 post kat wall dea . wahhh ;'O . hmmp :'/ ape ape pun aku hampe sgt neyh . aku dh tk twu nk buat ape dah . aku fikir birthday aku tahun neyh bersama dgn yg tersayang , iaitu dafi lah . mesti org ckp aku gile kan ? yaa ~ aku dah betul2 syg dea weyh . aku bukan mcm time sekolah sekolah dulu , tak serius . now , aku serious . tapi ? ape dh jadi . mcm mane aku nak redha n sabar ? aku fikir dari tadi nak mampus jea . hmmp . baru jea hari isnin tuh aku n dea keluar . dea okay jea , dea suap aku sengkuang ouh . dea teman aku pi buat ic jauh2 tuh . hmmp . aku rase mcm nk jer pi kat dea skrg . aku sggup weyh . hmmp :'( aku tk nk fikir bukan2 tntg dea . tp ape yg aku nmpk skrg buat aku kecewe sgt . dah tk dpt digmbrkan . maybe aku neyh selalu bergantung kat dea kud ? habis ? kat sape lagih . hmmmp :'( takkan tuh salah aku ? haa ~ bie , please onn phone . i want say i love you . please ! ingat birthday saya :'( saya nak keluar dgn awak 10/4 neyh :'( please jgn hancurkan harapan saya sayang . saya dah tk twu nk buat ape dh supaya awak tak mcm neyh :'( I LOVE YOU .

No comments:

Post a Comment