Thursday, 2 February 2012

hari-hari aku doa utk kite :'D

aku ngaku aku kecik hati dgn korg tempoh hari 
sorry sgt if aku salah faham 
aku kan mmg mcm neyh .
korg rimass kan ?
okay aku mintakk maaf 
aku tak habes2 nyusahkan pale otak korg -,-

mlm tadi aku mimpi korg
kite main batu seremban --'
lawak kann ?
hahahha ! aku tak twu saper menang .
yg penting korg ader dlm mimpi tuh
pas tu kann .
kite buat cekodok XD
hahah ! sedapp weyh !

pas tuh aku sedar .

'' lah mimpi rupenye , ingatkan betul2 . hmm ~ Ya Allah kembalikan kami seperti dulu ''

menitis kejap air mate aku . aku tatap gamba korg .
huhh ! air paip ouhh .

setiap mase aku doa . supaye dibukakan pintu hati korg utk jumpe dgn aku SATU HARI NANTI
jika kite sempat jumpe :'D
aku tak boleh terime takdir yg kite tak mcm dulu .

sekarang kite BUSY
sekarang kite STUDY
sekarang kite HOLIDAY DGN FAMILY
sekarang kite SEBOK OT

sume tuh berlaku kat kite kann ? 
kite dah dewase 
perlu kejar cite2 n impian kite kann ?

:D

okay . bak kate boyfie aku

'' kawan tak semestinye sampai kite mati ''

korg jgn katekann tak . sebab ia dah berlaku . twu takk bile ?

SEKARANG !

so , tanpe aku ckp byk . aku nak mintak maaf kalau aku ader buat salah dgn korg 
aku tak jadi kawan yg baik . maafkan aku jike persahabatn kite terhenti di sini . 
korg lah kawan terbaik aku .
semoge kite berjumpe lagi :D 

No comments:

Post a Comment