Friday, 17 February 2012

FRIEND ?

kat sini aku bukan nak malukan kau lahh
tapi , ini bende betul
ape motif kau suke jauhkan diri dari aku ?
kayyy ~ aku tak sebaik kau .
aku tak memahami kau ?
kan ? kan ?
kau pun twu kann 
NO ONE IS PERFECT ?

aku malas nak sebut kat sini sebab ape aku marah gilerr kat kau
bialah antare aku nan amy jer twu
sebab , kau akan pndai nak cover2 kann ?
takk payah .
aku dah lame kwn dgn kau
kau tak pernah bg peluang kat ktorg kan ?
kau langsung takk percayekan ktorg kann ?

kau pun twu , dari sekolah dulu kau mmg tak suke
kwn dgn aku kan ?

dah byk kali kut ktorg kecik aty dgn kau
tapi , kau ade amek kesah ?
tak kann ? ktorg jenis malas nak pnjg2 citer
ktorg tegur kau

tapi ! ape kau buat ! 
kau fikir lahh sendiri !
mase zaman sekolah dulu , ktorg carik kauu !
sekarang ! jgn haraplahh !
thanks a lot bebb !

kau buat aku nan amy mcm smpahh !
mcm bola !
bile kau perlu , kau barulahh nak panggel ktorg !
kannn !

dah lahh . malas nak ckp byk . bye T^T

No comments:

Post a Comment