Wednesday 29 February 2012

Alhamdulillah :)


lelaki disisi aku ney 
sekarang aku dah letak dea di hati aku 
aku akan cube jadi yg terbaik utk dea
kami dpt atasi segala dugaan 

ape yg berlaku kpd kami
aku hrp tkkn berlaku lagi 
aku nak dea di hati aku 

26 febuari  2012
aku nan dea kelua 
heee :D
best ouh 
aku nan dea jenjln KL
ktorg selalu gak kelua same2 even kesuma jewp :)
ktorg pegi dataran 
amek2 gamba 
sekali nak hujan , tuh chaww :D
law tak berjam jam kat dataran tuh 
then , balek kajang 
lepak nan membe2 dea kat tasik 
cantik tasik tuh
ade mase ktorg nak lepakk situ lagi
sygg ouh aku tk der camera nikon :3
hrr ~
lau tak ktorg photoshoot kat situ
jadi model kejap
lalala ~
berangan pulak si gedik dafi neyh XD


SI COMEL , SI JAMBU , SI MACHO , SI HANDSOME , SI HERO
SAYA :*

# Idafi Nashri #

No comments:

Post a Comment