Sunday 8 January 2012

TAK SALAH KANN SAPE PUN :)

malam tadi aku break dgn zarul . aku takk salahkan dea puns . cume aku TERKEJUT & PELIKK why dea buadd mcm tuh ? btw aku terimelahh . mgkin kami sesuai kwn . aku pun takk mau musuh2 dgn ex2 aku *mcm ramai jerh ex* :P . pun bulehh lah . cume ex aku yg sorg tuh jerr yg aku takk rapat cgadd . sebab , dea takk layan aku puns time aku mintakk maaf kat dea tuh -,- . hekhek . sorey2 takk ngumpat . huhu . lepass tuh , ape eyh ? haaa . then ktorg pun jadik lahh kwn . the next story pulakk . aku kapel nan **** hehe . pakai bintang2 pulakkk . haha . dah twu kann ? so ? . hehehe . yg tuh no komenlahh . malu3 :P .

cerite pasal kwn2 pulakk . lepass jer aku CHANGED 'MARRIED' TO 'SINGLE' . teruss kwn2 aku im aku n text aku tanye aku okay kerr takk . aku nangis kerr takk . byk soklan dorg tanye . terharu aku , mencurah2 air mate aku . aku tipu dorg , aku ckp aku takk nangis , aku nangis sebab korg ade dgn aku . tuhh jer . kawan2 aku risau pasal aku sebab dorg takudd jadikk kes mcm yg aku clashh dgn eijat tuhh . aku takk mkn tak , ape takk , muke muram jerr . dorg takk mau jadikk mcm tuh . tp skunk aku okay . sejujurnye aku cakap . aku rindu time kawan2 aku pujuk aku nangis . sempat jugak dorg buadd lawak . sayang dorg :* . aku engadd time dah habess sekolah dorg dahh tak amek berat tntg aku , rupenye still lagi . tak twu aku nak ckp mcm maner . mcm neyh jerlahh :')

moral of the story : sayangilah org yg menyayangi kite , jgnlah kite tinggalkan seseorang itu tanpe alasan dan semate2 utk mempermainkan hatinye . tahukah anda ? menyakiti hati seseorang hukumnya berdose . kerana hati merupakan tempat letaknye iman , jike hati kite disakiti , iman akan goyah dan membuatkan kite berputus asa . jadi , ambillah pedoman atas setiap perkara yg berlaku :) . jgn pernah salah kan CINTA jika kita tidak tahu ERTInya :')



















No comments:

Post a Comment