Tuesday 17 January 2012

bukan simpati yg ku minta


aku tak twu lahh tahun baru neyh bermula kesahh pahit . yelahh ape yg kite nak bukan nyea sume jadik kan ? . tahun neyh aku berpisah dgn kawan2 , family , including my ... hmm ~ aku twu , aku mudah percaye kat org . janji manis org . mungkin sebab aku tak cukup kasih sayang kud ? .senang2 jea org buat aku ann . ape aku buleh buad . neyh sume dugaan aku . even org pndg aku happy , but dalam hati aku . CINTA ? terlalu besar makne nye . aku cintakan family , friend n boyfie . tapi mereka balas takk ? mungkin . aku cume pendam ape yg aku rase . cume diam ape yg org buat . sampai org tipu aku . aku still bodoh g percaye lagi kann ? . mmg aku bodoh . bodoh cgadd ! -,- aku pun kecewe dgn diri aku neyh , tak pernah serikk dgn idup aku . lepas satu2 kud org buat aku . tp tak pernah aku balas . aku cube buat baik jugak dgn org tuh . 

bahagie tuh dtg sekejap jer kann ? aku dah lali jugak sumer neyh , semenjak aku hilang ayah , family pinggirkan aku . sume tuh sering berlaku . aku kdg2 tertanye2 bile sume neyh akan berakhir ? . even aku buat anik dgn org , org buat taik dgn aku . sampai bile aku perlu sabar syg ? aku tak der tmpat nak mengadu kesusahan aku , kesedihan aku , kerinduan aku . tmpat nya sudah tak der . dah tak der sape buleh fahan diri aku , perangai aku . sume tuh dah takk derr ~ dulu aku pernah terfikir nak jauhkan diri aku dari family , tapi , aku sayang dorg . kkdg2 duk dekat2 sekor pun tak tegur aku kann ? sedare ape tuh weyh ? aku pergi keje dorg ckp aku merayau . mak sedare jenis hape tuhh ? . sumpah aku benci dea . dea salu pandang serong kat aku . hmm ~ aku benci duk kelubi . aku tak sabar nak berjaye . aku nak carik tempat lain utk aku teruskann hidup . byk cgadd kenangan pahit aku kat sini . asyek kene tipu jer . aku dah tak tahan . 

tahun neyh , aku nak simpan sume kesah2 silam aku utk aku jadikkan pedoman . aku ader plan aku utk perbetulkan sume neyh . sungguh aku tak sggup hidup berterusan kene tipu dgn manusie berhidung belang ! . aku bersemangat utk teruskan idup demi mummy n daddy aku . even daddy dah tak der , aku sayang kann dea . hanya mereka yg hargai aku sekarang . 

# terima kasih kerana menipu aku beb ! . kau akan rase ape yg aku rase okay . cukup sampai 8 januari kesah kita ! dalam hati kau langsung tak der keikhlasan utk aku beb ! . for my aunt , i hate u damn much ! . 

# now , sedang mencari cinta sejati dalam diri nya <3

No comments:

Post a Comment